Materialen commissie
Wat houdt het in
De materialen ccommissie beheert de uitrusting van onze keepers en de trainingsmaterialen voor de breedte en topteams.
De werkzaamheden hebben betrekking op:
- uitgifte en inname van materialen
- reparatie van materialen
- voorraadbeheer en inkoop van materialen
Het zwaartepunt voor de materialen commissie ligt tussen het einde en het begin van het nieuwe seizoen, dus rond de zomervakantie. Dit betreft:
- aan het einde van het seizoen
- communiceren over data voor inname/controle & uitgifte
- faciliteren/monitioren inplannen tijdslots door teams/keepers voor inname/controle EN uitgifte
- controle voorraad
- voorbereiden inname/controle avonden
- inname/controle avonden (doorgaans 3 avonden)
- inventariseren wat vervangen/gerepareerd moet worden
- inventariseren wat er nieuw aangeschaft moet worden of vanuit voorraad uitgeleverd kan worden
- materialen bestellen
- faciliteren/monitioren inplannen tijdslots door teams/keepers
- voorafgaand aan het begin van het
- zorgen dat alle teams/keepers waar materialen voor uitgeleverd moeten worden een tijdslot in hebben gepland
- voorbereiden uitgifte avonden
- bestelde materialen ophalen, nummeren en inboeken
- materialen repareren
- klaarmaken tassen met trainingsmaterialen
- klaarmaken keeperstassen
- uitgifte avonden (doorgaans 3 avonden)
- alle materialen die niet ingenomen en niet uitgegeven zijn, weer op voorraad leggen
Tijdsindicatie:
- gedurende het jaar gemiddeld 1 uur per week
- einde van seizoen (uitgaande van 2 personen): 40-45 pp
- begin van seizoen: 35-40 pp
Geïnteresseerd?
Weet je iemand of heb je zelf interesse?
Mail naar:
vrijwilligers@hceindhoven.nl (Erica van der Heijde)
Of vul het formulier hieronder in.