HCEindhoven01.jpg HCEindhoven02.jpg HCEindhoven03.jpg
 
Van de Commissies

Inname en uitgave materialen

Nieuws afbeelding 13-6-2022

Het hockey seizoen 2021/2022 loopt ten einde. De materialencommissie is al bezig de voorbereiding van de inname van materialen aan het einde van dit seizoen. Tevens zijn er al data geprikt voor de uitgifte van materialen voor volgend seizoen.

 

Inname materialen 2021/2022

De inname van materialen en de controle van de keeperspullen van vaste keepers staat gepland op woensdag 6 en donderdag 7 juli 2022.

 

Net als voorgaande jaren zal er gewerkt worden met een persoonlijk tijdslot. Iedereen met materialen op zijn/haar naam, ontvangt een email met nadere informatie. Mocht je materialen van de club in bruikleen hebben maar geen email ontvangen, neem dan zelf even contact op met de materialencommissie.

 

Voor de inname van materialen gelden de volgende regels

  • Op de inname avonden wordt er gewerkt met een tijdslot van 10 min.
  • De inname zal op beide dagen plaatsvinden tussen 17:30 - 21:00.
  • ALLE materialen dienen vooraf/thuis schoongemaakt te zijn. Dit betekent concreet het volgende
  1. ALLE ballen en pionnen dienen met desinfecteren zeep te zijn schoongemaakt
  2. ALLE hesjes dienen te zijn gewassen
  3. ALLE keepersspullen dienen met desinfecteren zeep te zijn schoongemaakt
  4. ALLE materialen dien op het moment van inname droog te zijn
  • Er zal niet enkel borg ingehouden worden als er keepersmaterialen ontbreken of beschadigd zijn; er wordt ook borg ingehouden als de materialen niet schoongemaakt en droog zijn.

 

Uitgifte materialen 2022/2023

De uitgifte van materialen staat gepland op maandag 15 augustus 2022.

 



Met sportieve groet,
Namens de materiaalcommissie HC Eindhoven

Idwer Bijlsma
E: materialen@hceindhoven.nl Bijlage

Gerelateerde nieuwsberichten

2 juli: HC Eindhoven Familietoernooi 2022

HOOFDSPONSORS EN PARTNERS

Contact

Bezoekadres: Marathonloop 5
5624 MC Eindhoven
Tel. 040-2482367
Postadres:
Postbus 1285
5602 BG Eindhoven